försker som smått börja packa och rensa saker... det tråkiga är att vädret här är så dåligt så att jag inte kan tvätta mer käder innan jag åker eftersom de antagligen inte kommer att hinna torka i tid. får tvätta dem när jag kommit hem istället, det kan få bli mammas eller pappas jobb ;) haushaus
Idag så var det näst sista skoldagen för mig eftersom jag inte har tänkt att gå på fredag. sista lektionen så hade vi ingen vanlig lektion utan alla elever satt och titta på brasilien-uruguay i storasalen. det blev ett jäkla liv när först brasilien räddade straff och sen när det gjorde första målet. vi såg bara första halvlek där innan skolklockan ringde.
nu sitter jag och dricker terere med karina, kanske den sista gången jag gör det på väldigt länge, men tror att jag kommer göra det i alla fall en gång mer under helgen. synd att det inte finns i sverige. och om jag hade mer plats och råd med mer övervikt skulle jag ta med mig hem
ha det bäst puss puss
 

1 kommentarer

Yvonne

27 Jun 2013 23:17

Helt rätt,dom ska väll också ha ngt
att göra :) KRAM
Göran undrar om du är redo för bondiskan ? Vi ser fram emot att träffa dig snart <3

Svar: haha bondiskan ska nog gå bra för mig att förstå, hoppas bara att ni förstår när jag pratar också ;) vi ses snart. puss och kram :)
hannasbrasilien.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej