För det mesta vet jag inte hur jag känner mig. idag är inget undantag men idag pga lite andra anledningar än de vanliga, även fast de vanliga finns där också.
idag åkte jag till criciuma tillsammans med clara och lea, min mamma och pappa följde också med. vi är tvunga att hämta ut ett dokument innan vi åker. för ett tag sen ringde min pappa dit och frågade när de hade öppet, då svarade de att de bara gick att hämta ut det på eftermiddagen. men när vi kom dit är personen som vi beöher prata med inte där, han är på semester och det finns ingen ersättare. men en annan person som är där vid polisen gör samma sak men bara på morgonen. så det var bara att åka hem igen. så nu måste vi åka dit imorgon tidigt tidigt. igen... ibland blir man bara arg... en av brasiliens tåkigheter... 
nu ska jag snart gå och demosterera tror jag tillsammans med några tjejer från kyrkan och efter det så ska jag äta choklad och frukt tillsammans med ett gäng vänner här i huset :D det ska jag bli mycket gott!
en annan bra sak är att nadal redan har åkt ur wimbledon!! hahaha RF<3 ;)
puss puss
 

Kommentera

Publiceras ej