Idag var jag tvungen att gå upp kl 06:30 vilket inte var så roligt för innan det hade jag bara lyckats sova ca 1-2 timmar. blir så är hjärnan inte vill sluta tänka. det var inte så jättejobbigt att gå upp och resan dit gick bra. men väl där var vi tvunga att vänta länge och vi blev ett tag oroliga att kl skulle hinna bli mer än 10 och personen skulle sluta att ta emot. när det väl blev vår tur. blev vi alla klara,(jag,lea,clara) på ca 2minuter. efter det raka vägen hem. var hur hungrig som helst men lunchen var nästan klar när vi kom hem. istället för att gå till skolan bestämde vi oss för att åka till tubarao för att handla kläder till mig till min fest. så nu har jag handlat ett par skor, och två tröjor. köpte inga byxor men kanske gör jag det också imorgon. ;) måste kolla min budget först ;) hahaha
nu är jag helt slut vilket förhoppnigsvis leder till en godnattssömn lite senare.
ha det bra puss puss
 
En bild från helgen

Kommentera

Publiceras ej